gencmanifesto kurulduğundan bu güne 33 ülke tarafından okuyucu bulmuştur. Aşağıda göreceğiniz sayacturka tarafından bu tesbitler yapılmıştır. Bu blogun hiçbir siyasi güç ile uzaktan yakından alakası yoktur. Tek amacı Türk Gencini daha iyi bir noktaya taşımaktır.

genmanifesto
genckalem92@gmail.com

desteklerinizi bekliyoruz

9 Haziran 2009 Salı

Hayata ÖSS ve Sbs engeli

Günlerce yazdım, çizdim ama derdimizi anlatamadım. Artık karar verdim Taksim Meydanı' nda bağaracağım '' Öss denen şey yanlış diye''. Geçen arkadaşlarımla tartışıyordum. Onlar dedi ki '' Türkiye için Öss' den başka bir şey yapılamaz, hem bu kadar fazla genç nüfusu nasıl eleceksiniz? '' Bende tabi bir hışımla '' Amerika dünyanın en güçlü ülkesi gibi gözükmüyor mu? Evet. Peki genc nüfusu da bizden fazla. Onlar nasıl eliyor ise biz niye elemiyelim. Ya onlar yanlış biliyor ya da biz. Amerika'ya da Öss gelecek ya da bizim ki kalkacak ortada bir yanlış var. Amerika' nın Dünya' nın süper gücü diye tabir ediliyorsa demek ki bizim eğitim sistemimizde sorun var. '' tartışma böyle bitmek zorunda kaldı. Dersteki hocanın '' Sussssuuunnnnn!!! '' çığlığına daha fazla dayanamadık.

Artık Öss yetmedi bir de ergenlik çağına yeni girmiş gençlerimizi de Sbs denen şeylerle mahkum ediyorlar. Bugün Can Dündar' da köşesinde bize sahip çıkmış. ''Ergenliğimin dershane zulmünü çocuğumuz yaşamadığı, bu saçma yarışa girmeyi baştan reddettiği için de gururlandım. '' diyor. Ayrıca Sbs' de çıkan bir soruyu da ele alarak '' Bu kadar kazık bir soruyla baş edebilen tüm öğrenci arkadaşlarımın alnından öpmek istedim.'' diyor.

Bir de herkesin feryat ettiği bir soruyu “Liseye, üniversiteye girişte dershanelerin verdiği eğitim geçerli olacaksa, devletin ilkokuluna, lisesine ne gerek var?” ele almış. Ama malesef Can Dündar da sorunun cevabını veremedi. Aslında herkes gibi o da verdi de dile getiremedi getirse bile kim dinliyor ki.

09.06.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder