gencmanifesto kurulduğundan bu güne 33 ülke tarafından okuyucu bulmuştur. Aşağıda göreceğiniz sayacturka tarafından bu tesbitler yapılmıştır. Bu blogun hiçbir siyasi güç ile uzaktan yakından alakası yoktur. Tek amacı Türk Gencini daha iyi bir noktaya taşımaktır.

genmanifesto
genckalem92@gmail.com

desteklerinizi bekliyoruz

7 Mart 2010 Pazar

El insaf!!

Sevgili okurlar;
Farkındayım uzun bir süre oldu. Bana bir çok elektronik mektup geldi. Çoğu da editörlerimden. Artık yeni yazı yaz diye. İyi de kardeşim çok mu kolay sanıyorsunuz ?
Öss yeni adıyla Ygs,Lys olan illetle uğraşıp hem de yazı yazmak. Hiç de kolay değil.

Çoğu genç kendini şıklara gömerken. Ben yine de günlük gazetelerimi okumaya, kitabımı okumaya çalışıyorum. Az da olsa bunu başarmaya çalışıyorum ama iş yazı yazmaya gelince biraz zor oluyor. Çünkü kafamı testlerden bi nefes almaya kaldırdığımdan yazı yazmaya bırakın vakit kalmayı başımı kaşıyamıyorum. Bir de kitap macerası var, takip edenler bilir.

Ee arkadaş, yaş 18 de oldu. Millet milli olma maceraları peşinde koşarken biz masa başında yazı yazıyoruz ama paşamlar memnun olmuyor. KktcMedya da yazarlığım iptal oldu. Sebep bir süredir yazı yazmıyormuşum. Doğru ama bir sorsana neden. Yine yazı yazdığım diğer sitelerden editörler soruyor: Hayırdır Tolga yazın gelmedi, diye. Bende açıklıyorum; Böyle, böyle…

Hiç kusura bakmayın ama yaş 18 olmuş hangi genç 33 ülkeden okuyucuya ulaştı, hangi genç 14 farklı internet sitesinde yazı yazıyor, hangi genç dergide çalıştı,hangi genç röportajlar yaptı,hangi genç dergi editörlüğü yaptı,hangi gencin kitabı var,hangi gencin 3 tane onur belgesi var söyleyin bana. Bana bunların cevabını söyleyin ondan sonra gelin karşıma.

Şunu da söyleyeyim. Yazarlık yaptığım çoğu sitede özgeçmişim mevcuttur. Orada eşek kadar 1992 doğumlu yazıyor. Sen ne biçim editörsün okusana, o doğum tarihini gören benim sınavlarla uğraştığımı hala lisede okuduğumu anlar.

O kişilere sesleniyorum. El insaf, El insaf!!!

07,03,2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder